Translate

sobota, 7 lutego 2015

z bukietem...

Sama z siebie nie mam koncepcji, pogoda i słabo grzejące kaloryfery już dały mi się odczuć, teraz to tylko gripex (produkt lokowany) mi pomoże...
Ponieważ kropki z Magicznej Kartki bardzo lubię w każdej postaci, to znowu dołączam do zabawy. Tym razem jest to Urodzinowe Bingo.
           
Wybrałam rządek środkowy pionowy, czyli groszki, bukiet i wstążka.


Użyłam z Magicznej Kartki papiery 3xkropki (kk 048), letni poranek (lp 016) oraz pręcików do kwiatków w kolorach różowym, bordowym i fioletowym.
Kwiaty ręcznie robione z papieru czerpanego, liście też papier czerpany, jakieś metalowe ozdobniki i motyl z masy od Nowalinki :) Bukiet osadzony na 2 serwetkach naklejanych na taśmie 3D, reszta chyba w miarę dobrze widoczna.
Pozdrawiam jeszcze żywa... ;)

8 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, bardzo ładne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) Kwiaty piękne :) Jutro z rana napisze:) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka a te kwiaty ... cudne. :)
    Życzę dużo zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wiolu :)) Produkt lokowany zdecydowanie pomaga, nie dam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka niesamowita świetna kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, a te kwiaty... bajka! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kompozycja, brawo za kwiatki! Podoba mi się również kompozycja :)
    Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)